Glömde skriva om uppvisningen...

Måste ju skriva några rader om uppvisningen i torsdags.
Vi var ju till Svenstavik och Galhammarudden för och heja på Bergs IK (fotboll) och det gick ju okej, förutom att dom förlorade=(
Vi körde en liten uppvisning före matchen och en i pausen. Precis innan vi skulle springa in på planen i pausen började det regna. Alla skötte sig jättebra men musiken krånglade lite men vi satte alla steg och bygg iaf. Jag är så stolt över oss, speciellt Jasmine som bara dagen innan lärde sig att basa!
Tyvärr så hade vi ingen som filmade eller tog kort så det är bara mina flummiga bilder från matchen=)
Pose a la JC:


Poms och fotbollsspelare:


Det började regna i pausen, sen regnade det hela kvällen...


Våra poms, som matchade båda lagen;)


Vi var blöta men glada:



Jag, helt inne i matchen=)


På vägen hem hade vi kul åt att Fatimas termos matchade stereon=)

Ser fram emot nästa uppvisning!

Nu ska jag och Tobbe kolla på Sagan om det två tornen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0