Massvis snurrar i huvudet!

Suck.... Det är såå tråkigt när det inte kommer nån på träningen.. Idag var vi 5st av 14.. Alla tappar motivationen.. Jag kände att ja själv blev väldigt oengagerad vilket absolut inte är bra som tränare... Ja hade en massa saker att ta upp men det känns som det inte är någon ide´att säga det till bara några för då måste jag ändå ta det igen sen....

Jag var i stallet med Fatima på kvällen för Andreas skulle sko hennes häst, han berättade då om en ny utbildning, om husdjur, på högskolenivå, yeii! Jag ska lätt söka dit, utbildningen kommer desutom vara på Torsta, min gamla gymnasieskola som inte ens ligger 1 mil hemifrån=) Kan det bli bättre!!?

Tog bilder i stallet igen=)
: 

Tog en söt på Zorba med=)


God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0