Less på att ha ont i magen...

Vaknade upp i morse och hade sjukt ont i magen vilket resulterade i att jag missade praktiken, ja blir sååå jävla less på denna mage. Varit till läkaren flera ggr sedan MÅNGA år tillbaka, har fått "diagnosen" känslig mage, början till magsår el magkatarr, jag lär mig aldrig vilket den mildare varianten är. I höstas åkte jag in på akuten för då hade jag så satans ont som jag aldrig haft.. Som vanligt känns dom nonchalant och man känner sig mer som att man är till besvär där. Men då hade jag tydligen en infektion i magen som "går över av sig själv"... Tack för det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haru provat ta medicin för det? Jag hade magkatarr förut (den mildare versionen ;)) och början till magsår, har fortfarande problem med det. Men fick nå mediciner som heter losec mups för det och det funkade bra:)

2009-05-13 @ 09:54:44
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0