Söndag

Hello!
Dagen började med att jag snoozade femtioelva ggr så att när jag väl vakna till och kolla klockan var den hur mycket som helst! Var bara kasta sig upp och hoppa i kläderna och dra iväg på kalas. (Tur man inte orka ta bort sminket igår;))
Min systerson fyllde 11 idag, fick god smörgåstårta som syster gjort, hon är så duktig=) Det var trevligt att träffa släkten lite. Simon hade fått en ny cykel så jag funderar på att köpa hans gamla. Värsta coola lilla 24" cykeln med dämpare. Skulle väl haft en 26" men jag är å andra sidan inte så lång;) Få se hur jag gör.

Efter kalaset så var det dags för vardagslydnadskurs med Baileyz, det gick rätt bra,körde mest inkallningar och NEJövningar. Vi skulle bla gå förbi ett fat med korv utan att dom skulle ta dom, det gick bra. När vi däremot skulle gå förbi en pipleksak som instruktören pep med då blev han helt crazy! Ögonen stora som tefat och helt fixerad vid det jävla knallrosa pipdjuret... Så det ska jag tokträna på hemma!
Baileyz var med på cheergrillfest i lördags=)


Var på cheerträning sen efter kursen, tränade på hoppen och dansen vi ska köra på torsdag. Vi ska ha en liten uppvisning för föräldrar och kompisar för att visa vad det egentligen vi håller på med, det ska bli kul=)
En bild från skolturneringen=)

Hahaha=) Gillar mitt lag skarpt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0