Besöksrekord;)

Tjoho, trevligt trevligt att fler och fler hittar hit till min bittra senila blogg;)

Han som skulle handla av mig ringde typ 5 min efter jag publicerade förra inlägget och han köpte! Hell yeah!
Är det någon som vill köpa en hundbur så har jag en sån oxå på blocket=)

I morgon ska vi på studiebesök till nån laggård nånstans, vilket påminner mig om att jag glömt hänga tvätten! (Om nån undrar hur jag kunde tänka på ren tvätt när jag skrev om en laggård så var det för att jag tvättat dom kläder jag hade sist vi va i laggårn) =)
Sen ska jag in på travet och rida, sen blir det cheerleading och gym.
Men nu ska jag spana lite på cheerDVD:n.. Och käka vindruvor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0