Bondi Beach!

Inte fan kan jag plugga när det är Cesar Millan, "The Dog Whisperer" och snygga Chris (med aussiedialekt- me like!!!) "The Bondi Vet" på tv:n! Veterinär och djursjukvårdarstuff i mitt favvoland på min favvostrand (längtar tillbaka) kan det bli bättre tv! ♥
Lite sorgligt dock när en liten tik kom in för att hon hade problem med att föda och alla valpar va döda=(
Men sen handlar det även om labbar som utbildas till assistenthundar:D Precis som skolan i Finland=) Fast här utbildas dom på ett fängelse av interner. Varav en kille suttit inne i 21 år!
Han fick åka med vet till en skola och visa hundarna. Han hade aldrig sett en bil med.. Äh nu kommer jag inte ihåg vad det heter men han hade bara sett bilar med vanliga fönstervevar, att dom kunde "vevas" upp och ner genom en knapp hade människan aldrig set! Tragisk att va så inlåst att man inte har nån koll på resten av världen. Men han satt å andra sidan inne för mord:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0