Fortsättning av kvällen...

Plågade mig upp och for till cheerträningen till halv sju.. Hade ont i magen efter att vart vaken ett dygn och ätit helt galet oregelbundet..
Lärde dom få som var där 2 8.or på min dans sen flumma vi på och vek ihop dom viga juniorerna åt alla håll och kanter. Helt sjukt vad dom är viga!!
Slutade träningen lite tidigare och jag hade tänkt stanna och gymma men Fatima skulle inte komma in förän efter över en timme senare och trött o less och ont i magen som jag hade så tänkte jag åka hem men fick beslutsångest (ovanligt, NOT!)
Så jag satt och uggla på gymmet och funderade febrilt på hur jag skulle göra. Hann bestämma mig och ångra mig x antal gånger men sen blev kl ändå så mkt och jag bestämde mig för att stanna när hon ändå skulle komma snart så då jag gick ner och handla lite styff som jag behövde och sen blev det axlarna som fick plågas på gymmet. Känner mig hyfsat nöjd som stannde och gymmade trots allt:D
Nu ska jag kolla på reprisen av Southland som jag missade tidigare ikväll sen sova! Kl är för tusan 02.00, sjukt! Börjar 8.15 i morgon:S

Gonatt!

Haha såg att jag skrivit styff ist för stuff, sånt e kul när man e övertrött, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0