Helgen.

I helgen har det tapetserats, ätits, tapetserats, fikats, tapetserats, ätits osv:P Fy fasen, hårdträning framöver för "fitnessJenny" nu efter allt ätande!
Sen på Söndagkvällen blev det häststuff.

Jag har inte gjort så mkt men lite slipning och (mycket) rivning av tapet har jag iaf bidragit med=) Själva tapetseringen övergav jag åt nån som kan. Hehe.
Lilla väggen:

Duktiga Jenny:

Färdiga väggen:   Jag gillar den!


Hjälpte till att flytta Sheeba med föl till deras nya stall:


Var på Tanne och spelade horseball, KUL!!! Har inga värre actionbilder dock:)
Jag och Acke. Han gillar oxå lila precis som jag:P

Övar:


Gjorde lasagne till middag, den fulaste jag någonsin sett, hehehehe:


På kvällen började det snöa, jag kastade snöbollar till Baileyz: =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0