Puh!!!

Idag har vi gjort en massa beräkningar på skolan... Om värmebalans.. Puh!
Längesen jag såg så många siffror!



Hämtade ut en bok oxå, på danska! :S Inte nog med att jag går en norsk skola med massa norska böcker, papper och föreläsare, vi ska ha Danska oxå.. Ojojoj.
Snart pratar man väl både flytande finska, norska och danska... Vilket iof kan va kul kanske.

Ja det var dagen.. Siffror i mängder:S

I morgon 9.30 åker jag, Emma, Sanna och Marit till Vigge, Oviken. Vi ska göra en 24 timmars studie på kossor:D Hihi.

Men just nu ska jag packa träningsväskan och åka till Therese och hälsa på!! Har inte träffat henne på väldigt väldigt VÄLDIGT länge! Vi som umgicks dygnet runt förut♥
Sen ska jag gymma=) Därför väskan ska med, haha!
Ma höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0