Nice.

Haft en riktigt trevlig dag. Först var Felicia här på en fika och en promenad med hundarna. Sen var på jag på banken med Marina och fixa bankkonto och bankgiro till cheeren, so no more cashhantering!!! :D
Sen bjöd Marina på fika och sen var vi till en kompis till henne och käkade jättegod middag och efterrätt. Trevligt sällskap var det där oxå vi var väl 9st tror jag.
Jag och Marina drog även ner och kika lite på majbrasan i Badhusparken men vi kom dit lite sent så vi missade sången och raketerna men brasan hade knappt tagit fyr, den brann på ena kanten när vi kom:S
Träffade Angelica och Sandra från klassen oxå men det var så trist väder. Det regnade massor så vi drog efter 10 minuter.
Nu är jag hemma och myser med hundarna och kollar på Zorro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0