Tuesday.

Jahapp jahapp... Har haft en effektiv dag. Först klev jag upp vid 8, dammsög och skurade, sen käka ja frukost och mötte Marina på banken för att fixa konto till cheeren. Var dock en detalj som fattades så vi ska dit igen snarast den e fixad.
Sen lämnade jag in cheertröjorna på tryck och hann även med lite tårta hos Felicia innan skolan kl 13.
På skolan hände det inte mycket, vi försöker komma på vad våra arbeten ska handla om. Ska skriva ett arbete om djurvälfärd och jag vette tusan va jag ska välja..
Hade velat haft mer tid så man kunde göra ett stort arbete med nån kul studie...
Nu blir det förmodligen om draghundar...
Lite sugen på att skriva om delfinjakt oxå, det är verkligen inte välfärd för dom stackars delfinerna!!!

Näe nu blir det middag, hundpromenad, ev Golds sen cheerträning.

Ps. Min klass är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0