Listor e kul.

Torsdagens lista: (Nu även fredagens... Och säkert lördag och söndagens oxå:P)

* Jobba 7.30-11
* Sola
(förutsatt att det är sol) Slumrade flera timmar i solen, det gäller att passa på nu innan snön kommer. Skit i resten! Städa och träna det hinns med!
* Träna lydnad med Bailarn
* Träna mig själv
* Cykla med Zorba
* Träna cheerstuff för mig själv ev koreografera lite oxå
* Kolla på hus
(ja det kan man faktiskt göra bara för att)
* Maila skolan ang läsa kurser=)
* Jobba 19-22
* Städa badrummet och ev hyllan i hallen
(Påbörjat)
* Blogga
* Säkert fixa mera cheerstuff, det tar lixom aldrig slut, maila Golds tex...
*
Ringa Viasat och farbror Blå


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack, jag är faktiskt riktigt NÖJD!!



jasså här har man ingen press känner jag ;) kommer på måndag. wihiioo!!

2010-08-19 @ 03:14:05
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0