Sjuk, sjukare, Jenny.

Fan! Idag slog det till rejält! Blev pangförkyld, mådde bra i morse, mår skit nu! Fan, bara för att jag är ledig i morgon och hade sett fram emot cheer och gymmet. Skit!
Har iaf haft en rätt dryg dag på jobbet, det har gått vilt till. Men nu är det lugnt och jag ska gå och lägga mig. Har druckit te med honung. Blev visserligen inge bättre men det blir ju varmt och gosigt i halsen när man sväljer iaf=)

Har haft värsta hästabstinensen idag oxå. Råkade trilla in på en tjejs FB och det var en massa bilder på henne och hennes hopphäst och det såg så jävla roligt ut!!!
Fan! Jag vill ha tillbaka Zono♥
Men eftersom det är omöjligt:( så vill jag ha en ny. Vill ha en monté/hopp/distans/horseballhäst! Någon som har en sån till övers!? Jag, Fatima, Jossan och Felicia ska bilda ett lag och tävla som FAN! Börjar med lite horseball-träning hemma i Kännåsen, sen blir det distanstävling 5 september (om jag hittar nån häst) Har ev en på gång, till låns dock...

Näe nu tusan ska jag sova. Har sovit för lite sista dagarna, sov kasst i husvagnen (jävla pygmésäng) men sov iof GRYMT i min egen säng inatt. I love my bed. Den e awesome!!!!!!!!

10 timmar kvar sen är jag ledig 2 dagar. Nice! Då ska jag sova, bli frisk, rida, träna hund och säkert nåt mer, städa kanske...

Adios!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0