Taggad!!!/Stressad!!!

Är speedad på cheer! Det händer så mycket just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Det är iof lite mixade känslor, ena sekunden känns det:
Hur i helvete ska det här gå till, vi är alldeles för få ansvariga och för mycket som ska skötas!!!
Andra sekunden:
Shit va jävla kul, det kommer bli så jävla awesome!!!

Vi kommer ha sjukt mycket träningar i höst. Juniorlaget, nybörjarna, tävlingslaget, Groupstunt x 2 ev uppvisnings och vi är bara 2 tränare!!!!! :S plus att jag ska ha min grupp på Golds en gång i veckan, dessutom ska jag ju hålla igång Baileyz så vi klarar bevakningsprovet. Sen vill jag hinna träna själv på gymmet, helst skaffa en häst oxå (men det ligger LÄNGST NER på listan eftesom jag varken har råd eller tid nu.
Just ja! Man ska ju jobba oxå... :S
Jag kommer typ kuta rätt in i en vägg snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0