Team Fnittriga Hovar goes långritt!

Idag drog vi iväg på en långtur, jag, Goding, Felicia, Korven, Fatima och Acke, vi saknade Jossan och Fricke men dom hänger på nästa gång! =)
Vi drog iväg ut i bushen, hade med oss GPS faktiskt och den var både till bra hjälp men även kass ibland och lurade ut oss på villovägar;)
Det var en riktigt trevlig tur med mysiga vägar och bra väder. Dock så har jag sjukt ont i rumpan nu eftersom jag inte har ridit på typ 1 månad och så drog vi ut på en 5timmars tur idag, hehe.
Jag, Goding, Fatima och Acke.

Felica och Körvan.

On the road.

Fin utsikt.

Vi hittade ett badställe där det plaskades som bara den, roligt var det!

Vi hittade ett dass med en jävla massa platser, hehe.
Solen skiner in mellan träden.

Kollar GPSen...

Solen strålar ner på en finurlig Fatima=)

Dags för fika=)

Korvas.

Jag och Fatima chillar.

Uppradade hästar=)

Jag håller koll på hästarna;)


Snygga Goding=)

Felicia och Fatima diggar fikapaus;)

Jag och Goding har lika frilla=)



Kul grej den här GPSen=)

Goding posar.

Nyduschad och blank.


Nu blir det film, mys i soffan och en massa te. Har ont överallt och tror dessutom jag börjar få nån jävla magkatarr... Tur man är ledig i morgon, ska bara träna hund och ha föräldramöte.
Slänger nog upp en film på vårt badande framöver.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0