Trevlig skoldag trots allt=)

Det var riktigt bra på skolan idag, vi snackade om stereotypiska beteenden och kikade på några filmklipp av hästar med störningar. En häst var det riktig synd om för han attackerade sig själv, bet sig i sidorna så han blödde. Fy fasen och se sin häst så! Den fick iaf åka till himlen.

Jag och Anton är i samma grupp i både beteende och inlärningsstudien, rangordningsstudien och stereotypistudien. Har du ett djur med ett stört beteende säg till så vill vi studera det! =)
Vi ska göra en studie på kalvar och jag ska se en kalvning och även filma den:D Weiii!
Har alltid missat alla fölningar i stallet.. Har sett en valpning iaf=)
Välkommen till världen:

Underbar♥

Mysvalpar!


Kalvning nästa!!!
Jag var med på en nästan-kalvning en gång, kalven fastnade och dog till slut och den satt så jävla hårt att trots att veterinären sågade loss kalvens ben så fick dom inte ut den så vi fick skjuta kon:(
Har förresten aldrig sett en så stor ko, den var skithög!

Jag hade med mig tårtan till skolan eftersom pappa och Agneta inte åt upp hela. Så nu kan jag inte trycka i mig hela själv vilket jag skulle gjort om jag hade haft kvar den. En tårtbit här och en tårtbit där= Beach 2010 Byebye!
Hade en tanke på att ta den till cheerträningen men vad skulle man vara för tränare då om man bjöd på tårta innan träningen. Fast jäklar vad sockerspeedade dom skulle bli! Kanske var en bra idé iaf=) Synd att den är slut nu då:P

Jag ska skriva om dagens träning oxå men det funkar ju inte i detta inlägg under skolstuffkategorin.
Det måste vara ett av mina nya OCD´s. Jag måste ha rätt kategori annars känns det helt enkelt inte bra i själen (nämen hur fan stavas det?? Det kändes så fel fast det är rätt...)

Så vi hörs snart i nästa inlägg:P

Ps. Saknar alla hundarna på skolan i Finland!

5 labbar i en 740:P

Labbeligan och älskade Johanna♥ Miss U!!!!

Nukka och Ansa

Hehehe!

Finis. Kommer inte ihåg vem det är..

Så lycklig i skogen! (Med den obligatoriska slemranden på nosen) =)

Min sköthund Tessa (Yummi Yammin Morgan Le Fay) ♥

Tessa slappar i min soffa=)

Min andra sköthund Totti! Åh vilken darling♥

Snygging!!!

Fixar pose:P

Underbara varelse♥


Många underbara hundar!!!
This is why I have my own Labradork:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0