30:e Januari är nu över...

och därmed min födelsedag. Haft en helt okej dag.
Var till syrran idag och bakade en massa tårtor till söndagen då vi ska fira med familjen att vi fyllt år (hon fyllde i tisdags) och sen bakade jag en tårta som jag skulle ha till ikväll. Gjorde den mer än dubbelt så stor så att den skulle räcka till alla bara det att jag tror hälften av alla som skulle komma avbokade... (no offence but what is it with people nowdays and cancel in the last minute????)
Vi som var här hade iaf trevligt, jag, Fatima, Anna och Veronica käkade lite tacos innan dom andra kom. Fan vad det är gott med tacos!
Har precis plockat undan och diskat (hatar att kliva upp nästa dag och ha allt ogjort) och nu blir det sängen som gäller. Haft ont i huvudet ett gäng timmar nu så det ska bli skönt att sova.

Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad duktig du är som har delat upp allt i kategorier! Hur gör man!? Vill oxå! :)

2010-02-01 @ 03:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0