Avatar.

Konstig, bra, spännande, overklig, fina färger, mysig, jäkligt bra gjord och rätt ok slut:

Jag vill oxå ha en egen flygare:)
Men jag tror seriöst att Cameron och company som kom på denna film måste suttit på en strand en vacker sommarnatt när solen går ner och rökt på som FAN! Vem kommer annars på en sån film. Även Alien och Terminator.. Haschibaschi!!

Ha!Ha! Jag visste att huvudpersonen va Australiensare.  Det hördes så väl ibland;)


Nu är jag trött och det är 16 grader inne, nere. Har element uppe så här kommer jag att befinna mig ända tills det behagar bli varmt nere. Tur jag har min megasköna stora säng uppe:D

Ps. Uppdaterade förra inlägget med bilder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0