Torsdag 14/1-2010

Tog lite bilder i finvädret men kameran vill som vanligt inte alltid samarbeta så vissa bilder har inge bra kvalité..
Från bilen:

Från gårn, fränt moln på vänster sida (Gillar bilden)

Frostig hundgård:

Bästa bilden, mitt frostiga träd:


Var ute och red i -24 grader. Kallt om tårna men trevligt. Tuffing Karma:
Gullig liiten hingst född 2006.

Baileyz var med och hittade en rådjurs"liggplats" kommer inte ihåg vad det heter egentligen. Han lubba sen iväg i spåren, haha=)

Jättehäftigt sken på riktigt men blev inte bra på kort och så stod inte hästen still när jag skulle knäppa så det blev såklart suddigt:


På kvällen var det cheerträning. Jag kände att jag var mer flummig än planerat, inte för att jag hade planerat att vara flummig... :S Jaja Whatever. Inge att göra åt nu.

Kom hem efter träningen och skulle fylla på olja i bilen, öppnade huven och vad skådar mitt högra öga!? (O vänstra förstås). Hela olje... Vänta nu, jag skrev ju detta i tidigare inlägg.. Kanske det är så att jag seriöst börjar bli senil?! :S

Felicia och Ralf var iaf förbi och fikade och lyssnade på mig när jag beklagade mig om bilen och att Zorba ska åka på Lördag och säkert var det nå mer... Trevligt med sällskap iaf.

Nu är jag skithungrig och det är väl inte så konstigt eftersom det ändå var 6 timmar sen jag åt... Tror jag hoppar i tjocksockarna och knatar ner och gör en macka och en kopp te. Spela roll att klockan är 02.31 på natten/morgonen. (Om en timme kliver Katjas sambo upp och far till jobbet) Hmmm undra om det är någon mer som är uppe nu?
Tentan i morgon känns totalt onödig att göra för jag kan inget iaf:S

Gonatt. (Gäääsp!)

Ps. Värmenissarna har vart här och laga värmepumpen, det var 2 fel på den och jag hade inget med saken att göra. Har stängt av kupévärmaren och väntar med spänning på hur värmen kommer att vara under morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Mariette

fiiiiina bilder Jenny. det är fantastiskt vackert ute nu. kylan är inte bara minus. i slutet av månaden kommer det en halv meter snö. då får vi lite fler upplevelser ute.

2010-01-16 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0