I need to practice!

Hel*etes jä*la sk*t var jag var kass på skidor idag.
Felicia skulle filmat... Fan vilken film det hade blivit!
Vurpade 2 gånger (varav en iof frivilligt för att undvika att krascha rätt in i skogen) men uppenbarligen tyckte inte Baileyz att det var nog för sen tog han och lubba iväg i skidspåret och när vi mötte en gubbe och jag höll till höger tog Baileyz gubbens vänstra sida och vad händer? JO vi fäller honom!
"Har man ingen pli på hunden ska man fan inte åka skidor med dom" Näe just.. SURGUBBE, han kunde väl hoppat över linan! Eller hur!?
Sen hann vi väl åka kanske 100 meter så gick det nerför och svänger 90 grader åt höger och vad händer!? JO vi möter ett par med två hundar! Jajamen!
Jag tänkte att jag OCH Baileyz måste hålla till höger om dom men så fick jag flashback från gubbfällningen och såg framför mig hur jag skulle fälla både killen och tjejen plus att alla tre hundarna skulle trassla in sig och börja slåss. Så jag körde på Åkarättframochlandaisnödrivanochsvära istället. Sen var jag less!!! Nära till en liten tår även, (Felicia säg inget till Ralf) fast det kanske var min uppgivenhet och blanka ögon som gjorde att Ralf barmhärtade sig över mig och tog Baileyz resten av skidturen... Thank you!

Vi åkte iaf 10km, Ralf och Bailarn 16km, så Bailarn var iaf lite trött efteråt=) Jag var svettig som tusan eftersom jag klätt mig för att åka med hund och det inte brukar vara lika jobbigt som att åka själv. Sen insåg jag hur kassa mina skidor är efter att ha provat Felicias skidor som faktiskt glider fram på snön.

Nu jävlar blir det film och lite paj sen gårdagen.
800Kcal iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0