Jäkla Anna!

Var in på hennes blogg, tränat och ätit nyttigt som jag nyss gjort och så ser jag detta!!!
En chokladtårta! Inte schysst!

Fick världens chokladsug och eftersom jag åt upp mina sista bitar igår så fick jag helt enkelt slänga upp en skål med glass och (hemmagjord) chokladsås.
Det värsta dock med min hemmagjorda sås är att den består *skäms* av smält smör och Oboy. Sjukt gott när den stelnar över glassen men dom där kalorierna jag tränade bort kom nog tillbaka dubbelt upp nu :S
Damn it! Men så går det när man inte har nån karaktär.
Men jag tänker ignorera kalorierna och njuta av min skapelse och träna lite hårdare i morgon ist:D

En kopp te oxå!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

MAHAHA!! ;D;D

2010-01-21 @ 13:54:01
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0