Snygg?

Sitter och kikar på Tough Love, en ny tvserie om ett gäng tjejer som tar hjälp av en matchmakerkille för att lära sig hur man beter sig på en dejt för att hitta "the one". Riktigt kul och man lär sig faktiskt vissa saker;) Men en del av dom som är med är så jävla snygga.
Jag vill oxå vara jävligt snygg (och sexig). Ibland tycker jag faktiskt att jag är det men jag vill tycka det JÄMT! Nästan iaf:P
Varför är man som tjej aldrig nöjd med sig själv? Eller fuck the others, varför är jag aldrig nöjd?
Ibland kan man (jag) tycka att man (jag) är skitsnygg när man (jag) gjort sig (mig) klar för en krogkväll, sen kommer man (jag) ut och ser en massa andra skitsnygga brudar som man bleknar brevid. Så jävla störigt!
Ville bara säga det.
Jag, lite rund om fötterna på en krog någonstans i Finland:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, varför är det sådär...?

Jag tycker i alla fall att du har ett av de vackraste par ögon jag sett. Sådetså!

2010-01-12 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0