Stackars Bailarn.

När jag var ute och skottade snö igår skulle Baileyz hjälpa till tänkte han bara det att han hoppade in i spaden precis när jag slängde iväg en hög med snö. Donk sa det och sen lommade han iväg och såg ledsen ut, när vi kom in så kikade jag i munnen på han och mycket riktigt, en tand va trasig..
Vi bokade in en tid för tandkoll på Djursjukhuset och jag misstänkte att den skulle få dras, veterinären sa  precis det och dom hade tid att ta han redan samma dag så jag fick lämna han där..
När jag hämtade han sa var han såklart groggy och personalen sa att han hade suttit och ylat så fort han blev själv. Jag hörde han när jag stod och skulle betala, lillBailarn:(
Ps. En jävla tur att han är försäkrad iaf!!!
Stackars lilla Baileyz:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0