Zorbalainen.

Idag kom dom och hämtade Zorba. Dom är trevliga och verkar vettiga. Dom ska ju bara ha henne på prov och jag får komma och hälsa på när jag vill och ångrar jag mig och vill ha hem henne så var det lungt. Så det känns bra. Hon hälsade på en gång och pussades med dom alla. Speciellt sonen, herregud vad hon slickade på honom! I öronen och i ansiktet så han tappade nappen:P Hon var helt besatt! Sen när han kröp iväg då sprang hon efter och slicka på han.. WEIRD!
Sen hoppa hon iaf glatt in i bilen och la sig ner och chillade, såg helt lugn ut. Skönt.
Dom skulle ringa sen när dom kommit hem ikväll.
ÄlsklingsZorba♥ fångar snöboll:)


Det här inlägget gick inte att lägga upp förut när jag skrev det, hela bloggen var knäpp..
Men dom har iaf kommit hem och resan hade gått bra, vilket jag hade förväntat mig, inga problem att resa med Zorba.
Hon hade fått träffa den andra hunden (en unghund) och det hade vart lite nos sen var det lugnt. Hon höll på att gå runt i huset och lukta och kolla läget när jag prata med dom, och hon hade inte slickat något mer på barnet. Så allt verkar hitills gå bra iaf vilket känns bra.
Vi skulle höras i morgon oxå men natten kommer säkert oxå gå bra. Hon är en lättsam hund.
Det är lite tomt när det bara är jag och Bailarn, ingen Zorba som släpar runt B i nackskinnet och hoppar runt och busar. :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo det kan man ju! :)

2010-01-17 @ 11:15:31
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0