Luring.

Var ut igår, Fatima och Pernilla har fyllt år så dom hade grillfest. Trevligt=) Spelade kubb gjorde vi oxå. Sen drog vi på Bishop, satt på deras uteservering ett tag och sen avslutade vi med en massa dansande på Plaza. Det var riktigt kul. Träffade på värsta hunken men han va inte singel, just my luck :P
Blev bjuden på midsommarfirande av min boxinstruktör så jag ska se om jag lyckas ta mig dit, dom skulle åka tre och jag jobbar till fem... Och jag vägrar köra Byzen 10 mil! Obesiktad och utan olja...

Somnade skitsent inatt, tror klockan var halv 4 sista gången jag kollade på klockan, skulle upp vid halv sju för att jag började halv åtta. Lyckades ta mig upp strax före sju, käkade frukost strax efter sju, tokstressad, när jag fick en idé om att kolla schemat för jag tyckte 7.30-17 var ett långt och konstigt pass.
Mycket riktigt, jag började inte förän 10.30. Typiskt! Men eftersom jag nu var uppe, hade ätit, matat hundarna och klätt på mig så tog jag en promenad till Korven, är ju som hästvakt nu när Felicia är i Venedig. Så nu är det klart, han såg pigg och hel ut=)

Men nu är jag skittrött! Fattar inte hur jag ska överleva på jobbet. Eller resten av kvällen för den delen! :S


Kommentarer
Postat av: Michaela

ko ihåg 7/7 kl 7 (på kvällen) på valla :D För ett korpen lag :D

2010-06-25 @ 13:34:35
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0