Blev inte friskare nu;)

Var till Therese och fick hjälp med bloggen så nu ser den ut som den ska i alla datorer. Tack:D

Sen var jag till Anna och planerade träning, läger och stunt. Fick dessutom middag, nice;)

Vi drog till Öp-hallen och skulle ha träning kl 20, bara det att det inte var nån där:S Ringde till Republicans och då tränade dom inte i Öp-hallen mer för säsongen så det var ju bara att träna ute då när vi alla ändå var där.. Men shit vad kallt det var! Blåsigt och säkert bara 1-2 grader. Fy bubblan. Mina tår var stelfrusna när vi var klara så jag tror inte jag bättrade på min förkylning. Hehe!
Tur man e typ ledig i morgon, jag och Angelica ska göra vår studie på höns bara. Vore iof bra om jag var mer förkyld så jag inte känner lukten! Höns luktar tamefan illa!

Nu sitter jag i soffan med rostade mackor och te. Ska strax kolla på NCIS och gömma mig under en filt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0