Litte av varje...

Lite bilder från Happygalan.
Förrätt.                                           Efterrätt.
Smarrig avocadocheescake
och ren med pepparrot.               Passionsfruktspanacotta, mums!                        
 
Maincourse. Lamm (som faktiskt var gott) och potatisgratäng med Chevre= ÄCKLIGT. Jag klarar verkligen INTE av getost. Det är så äckligt!!!
Det var vitlökssmör på köttet, mums!!


Out-fit. Höhö. Fattar ni, out=ute, jag har jacka ute.

Ser liiite stirrig ut skulle man kunna säga:P

Biatch!

Man måste va Happy om man kommer från en Happygala:P

Jajamen det var det. Det bästa på hela kvällen var när det kom 2 snubbar och körde motorcykel runt hela alltet inne på teatern:D Jäklarns vad gott det luktade. Skoter, cross, 2takts olja. Mmmmm=)

Min outfit idag, bytadäckoutfiten:

Skitig blir man, moahahaha!


Var på kals hos syrran, hennes son fyllde år. Det var trevligt att träffa alla. Det var alldeles för längesen!

Nu har jag kollat klart på den obligatoriska "söndagsfilmen" på trean och druckit te plus en massa vatten! Hostar fortfarande...:(
Nu=sova.
Ps. I morgon är man på tv4 nyheterna;) 7.30 8.30 9.30 och 18.30;) Hehehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0