Svar på kommentar/kommentarer.

J!
Först och främst tänker jag inte hälsa N någonting, det har jag inte heller tidigare gjort. Dina kommentarer är fruktansvärt eleka och omogna och jag hoppas verkligen du lärt dig något av konsekvenserna.
Jag tvekar inte att föra dina kommentarer vidare till föräldrar och polis hädanefter heller.
Det är inte N som har förstört någonting, inget är N´s fel. Det är DU själv och DITT beteende som förstör för dig själv.
N är en jättegullig/snäll människa som förtjänar att ha det bra och ha bra människor omkring sig, vilket h*n har.

Du får ta mod till dig och säga förlåt själv, OM du menar det.

Ingen, varken du eller den/dom du trakasserar mår bra av det du håller/har hållt på med.
Du sårar andra och förstör för dig själv!

Gör dig själv och andra en tjänst och tänk efter före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0