Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Ligger sjukt mkt efter i dagens lista, det är 26 nu och jag är på 21, ojoj! Skärpning!

Ett annat ögonblick, va fan e det för rubrik...?

Jaja, jag kan ta det ögonblicket jag fick se en liten puppy födas, åh vad dom är söta när dom är små! Det var på skolan i Finland, en av assistenthundarna skulle få valpar och jag och Karin som bodde på skolan på helgerna oxå skulle vara med på födseln. Leena som var ansvarig ringde vid typ 4-5 på morgonen och sa att det hade börjat. Vi hoppade i våra kläder och sprang bort till djurhuset där lilla Ansa (tror jag det var) låg och kämpade.
Bäbis!

Sötnosar.

Dom luktar så gott ♥

Gulleplutten♥


En av bäbisarna vägde hälften av vad dom andra vägde och överlevde bara några dagar :(


Dom andra växte upp stora och starka=)


Älskar valpar! :D

Nu ska jag åka och jobba natten på elevhemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0