Trött men nöjd.

Somnade sent som vanligt, typ 4, men studsade upp ur sängen kl 7 släpandes på täcket och kröp ner i soffan framför ett avsnitt av Glee. Käkade frulle, kissade hundar och gick in till stan för ett cheermöte med Marina och Golds. Det gick mkt bra, är nöjd! Sen drog jag och Marina vidare till Törners och drack te, mysigt, japp, bara te, inget fika på vardagar!
Efter det gick jag tillbaka till Golds och körde ett snabbt pass på Crosstrainern 30 min. Snackade även lite viktigt secret stuff med en person, mihihi;) Inhandlade oxå ett par löparbyxor jag suktat efter ett par månader, personalrabatt, me like!

Lunchen åts på stan, lasange och pannkaka, mums. Drog sen till Frösön och gick ut med hundarna. Nu sitter jag toktrött i soffan och kurar under täcket igen. Ska göra lite pappersjobb och annat på min att-göra-lista.
Kvällen avslutas med ett agilitymöte och sen cheerträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0