Agility.

Jag och Baileyz har varit och tränat agility ikväll. Han har ju haft svårt att hålla sig på höger sida av mig men det har vi tränat på så idag var han jätteduktig, vi avslutade med att köra en bana och vi klarade den med lite "fusk", vi stannar tex innan slalomet och tar det lugn där sen är han så snabb så jag måsta bromsa in han ibland. Men det är så kul för han är så duktig! :D
Dock kom det in en ny hund i slutet och då tappa han fokus men vi avslutade bra.
Vi ska anmäla oss till en tävling som är nästa vecka=)
En bild från 2009.


Andreas filmade ju när vi tränade sist så här kommer två filmer=) Vi är verkligen rookies men jag tycker vi blir bättre och bättre för varje träning:D Längtar till våren då vi ska ställa ut hindren på klubben så man kan träna när man vill. Nästa vinter ska jag köra med Zorba, funkar ju tokbra då man är inne i ett ridhus=)
Bana.


Slalom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0