Pimp my ride.

Jag måste seriöst skaffa en ny bil! En svart, cool, fräsig liten sak som jag sen ska tokpimpa med Ed Hardystuff! :D
Ge mig mera lön eller en miljonlottovinst!
Vill ha!
Bilmattor.
Bilmattor Ed Hardy 4 delar
Bilklädsel.
Bilklädsel Ed Hardy
Ryggdyna.
Ryggkuddar Ed Hardy
Nackkudde.

Nackkuddar Ed Hardy
Rattmuff.
Rattmuffar Ed Hardy
Solskydd.
Solskydd sida Ed Hardy

CD-fodral.
CD-väska
Väska.
Axelväska Ed Hardy

Kylväska för picknick;)
Kylväska Ed Hardy

I kylväskan har man sin termos;)
Synd att inte tigertermosen var den som var lila...

Termos Ed Hardy 1 lTermos Ed Hardy 1 l
Man måste ha nåt varmt att sitta på.
Sittdyna Ed Hardy 355x330 mm
Vindruteskydd.
Vindruteskydd Ed Hardy
Sist men inte minst, en bildekal.
Ed Hardy Bildekal - Tiger

Hela utbudet bara skriker Jenny!!! :D

Jag ska ha detta, kosta vad det kosta vill!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0