Prommis.

Lite bilder från promisen med mamma=)

Fjällen.

Älskade mamma med dogsen.

Stan, missade att zooma.

Frösön, slalombacken.

Isen, stan och folk.

Stan, termosen och badhusparken.


Det var trevligt att hänga med mamma lite, vi var ute och gick i nästan 2 timmar sen åt vi lunch på Tages, sprödbakad fisk åt jag. Härligt för vovvarna oxå även om det bara var Baileyz som var lös.
Jag hann inte rida men var ner och borstade och gosade lite med Zeb när jag kom hem. Ska rida i morgon. Har utsläppet i Dille så då kommer jag vara uppe tidigt sen börjar jag inte förän kl 14=) Och det känns så skönt att inte ha natten! Jag slutar 22, får åka hem och sova och sen är jag ledig hela fredagen! Wei!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0