Tisdag.

Sitter och käkar mannagrynsgröt. Har varit i stallet halva fm, hade utsläppet och sen så kom Maria förbi en sväng, hon ska ju flytta Diggis dit vilken dag som helst! :D Har hunnit borsta Zorba för hon fäller som bara fan! Helt sjukt, varje gång man borstar lossnar en hel hund... Dammsugit har jag oxå gjort, behövs varje dag nu när hon ska hålla på så här... :(

Jag är så glad över min present som jag fick av Andreas, han är galen=) Jag fällde några tårar, hehe. Bästa presenten ever! Nu måste jag bara komma på nåt bra att ge tillbaka nångång när han minst anar det, jag ligger som i lä nu...

Idag ska jag jobba mellan 13-21, känns som vanligt lite drygt att åka hemifrån men men, jag är ledig sen fram till lördag sen.
Men jag hade velat gått på travet ikväll och kikat och även tränat med STORM eftersom cheeren har sportlov och jag alltid jobbar el har juniorträning på tisdagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0