Trötter.

Det gick riktigt bra med inventeringen, alla jobbade på jättebra=) I morgon kör vi träning inför DM, snart bara en vecka kvar!

Dansen med kidzen gick oxå jättebra förutom att jag på två ställen fick total blackout, i måndags gjorde jag inte ett enda fel, skumt det där. Det är så kul att dansa!

I morse var jag, Felicia och Veronica ute och gick, skönt! Sen har jag tokpluggat och som sagt haft mina FK, sen var jag på ett MRLpass och det var jobbigt! Men roligt! =)

Nu har jag fikat färdigt så nu blir det sängen, i morgon blir det pannkaksfrulle hos Vero! Vi har det bra vi tre musketörer;)

Sen ska jag tametusan springa! Kanske gå på ett pass oxå, bra uppvärmning till cheeren;)

Go natt!

Ps. I morgon kanske jag avslöjar varför jag är så glad! :D

Random bild från arkivet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0