01.30.

Whats wrong with me. Tänker varje kväll att jag ska lägga mig tidigt men det blir inte så. Och det magiska klockslaget verkar vara 01.30.
Jag kommer hem från träningen typ 22.30 och då vill jag äta nåt och chilla lite så då sätter jag mig alltid vid datorn och surfar och kollar på TV, det är ju Sex and the city och NCIS och så en massa cheersurf, oftast... Och vips så känner jag att näe jag kanske bör lägga mig, kollar då på klockan och tammetusan, halv två... Det slår nästan aldrig fel! Varför just halv två???
Näe nu måste jag skärpa mig!!! I morgon SKA jag lägga mig innan 00.00, helst innan 23.

Nu ska jag iaf stänga dumburkarna och kissa hundarna sen krypa ner i sängen, som för övrigt är skönast i världen!

God natt! 
Eller typ godmorgon till Katja som snart börjar jobba :S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0