Damn!

Igår kväll kände jag att halsen började göra ont. Andreas har ju varit sjuk i typ en vecka så det vore ju konstigt om jag hade klarat mig... Jag kastade mig över en flaska Kan Jang och gick och la mig. I morse när jag vaknade hade jag ondare så jag tog en Zyx. Sen for jag till stallet och släppte ut hästarna och pysslade. Zorba var med i morse, mysigt=) Sen när jag kom hem blev det flaskan igen och nu dricker jag citronte med honung.
Jag vill inte va sjuk!!! Jag har ju hårda cheerträningar planerade, det blir ju skittrist om jag inte kan va med själv. Visserligen är det ju bättre ur coachperspektiv att bara titta på men inte blir jag nå mer vältränad eller bättre på gymnastik och hopp då heller... Suck!
Man kan ju såklart köra på ändå men jag vilar hellre direkt och blir frisk än att träna på och dra ut på förkylningen och dessutom slita på kroppen.
Näe nu blir det mera te med honung, nerkrupen i soffan med en filt och kanske Glee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0