Första dietdagen.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag ska ju hinna med och äta så många gånger nu för tiden så jag hade tänkt käka innan stallet för att hinna med alla måltider men jag var astrött i morse så jag hann inte äta innan eftersom jag sov så länge.
Så när jag kom hem åt jag frulle, gröt med lite lingonsylt och mjölk, faktiskt mkt mer än vad jag trodde jag skulle få, nöjd=) Sen hann jag med min lilla proteindrink men sen blev lunchen middag... Har nu ätit en del av middan som kvällsfika fast jag ska hinna med en drink till och en skvätt kesella oxå.
Så i princip kan man säga att jag lyckats med alla måltider utom en riktig middag fast det blev ju ändå riktigt eftersom jag åt lunchen som middag och nu typ är ikapp, fast, äh, ni fattar. El mest troligt inte, men jag fattar iaf;)
Har iaf hållt mig till alla gram, tänkte först att det skulle va asdrygt och väga allt men det gick ju bra, har inte känt mig hungrig heller, me like. Men när jag bjöd Simon och Emma på bullar, damn vad det vattnades i munnen, hehe.

Näe nu ska jag hugga in på drink och kesella;) och kolla på Sommaren med Göran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0