Ponnyakuten.

Det är helt galet vad fina hästar och vilken utrustning dom har nu för tiden, ponnybarna...
Det är en jättefin isabellfärgad häst som påminner så mkt om Rosie som jag hade i Australien, gullet. Saknar henne. Det är så mysigt med ponnyakuten, men man önskar att man själv var typp 12 år och hade en ponny=)

Sen Veronica o Arttu varit här så har jag suttit med cheer, har inte haft nåt internet så har passat på att kolla på en film från träningen. Så nu har jag kollat på en och en genom hela programmet så i morgon ska dom få feedback, sen ska vi tokträna på vissa sekvenser så dom sitter. Jag tänker inte vara med. Har blivit toktäppt i näsan så jag får snyta mig hela tiden, skitdrygt. Hostar som en tok oxå. Ska bara surfa lite så ska jag lägga mig sen. Har utsläpp i morgon, puh!

Näe fy fan! Jag hatar att va sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0