Projekt: Styra upp livet.

Lovade ett spännande inlägg och här kommer det.

Jag har suttit hela fm och klurat på vad fan jag ska göra med mitt liv. (Har iof klurat ett halvår, el egentligen typ 10 år, men idag tog jag tag i det).
Jag har så förbannat många bollar i luften nu att det inte går längre, så idag har jag börjat med att på riktigt fundera på vad som är viktigt, vad som måste prioriteras och vart jag ska börja någonstans.
 

Har ringt en massa samtal till olika ställen, och även fixat lite annat på min att göra lista. Jag har kommit på en del saker, bla ska jag hoppa av den här anatomi och fysiologikursen, jag orkar inte koncentrera mig på den nu, det är alldeles för mycket och den tar mer negativ energi av mig än vad den ger mig positiva saker.
Och när jag väl hade bestämt mig för att ta bort den, satt då med boken öppen och pluggade inför tentan, stängde boken och anteckningsblocket och la dom åt sidan och i och med det så kändes det så sjukt skönt!!! En stor sten föll från mitt bröst, helt galet va fort det kan gå. Från en sekund till en annan så kändes livet redan mkt lättare och stressklumpen i magen bara försvann *poff*! Fantastisk!


På onsdag har jag bokat in ett möte gällande en del av mitt projekt. Berättar mer efter onsdag.

I morgon ska jag oxå träffa några och diskutera en annan att vara eller icke vara. Får se vad vi kommer fram till.

Alla mina bollar, utan inbördes rangordning.

Boll- Pluggar på mittuniversitetet
Boll- Pluggar på HINT
Boll- Cheerleading, tränare, ordförande och ansvarig för det mesta där
Boll- Hemvärnet, hundförare
Boll- Sambo
Boll- Pistolskytte
Boll- Agility, ansvarig för träningarna
Boll- Funkykidzinstruktör
Boll- MRLinstruktör, har dock ej börjat köra klasser än
Boll- Åker skidor och släde med hundarna
Boll- Träning, gym, vill gärna satsa mer seriöst på det
Boll- Vill träna hund mer seriöst (måste eftersom vi har kontrakt med Försvarsmakten)
Boll- Arbetssökande

Har kanske glömt nåt men då fyller jag på sen.

Är det konstigt att jag är stressad och får magsår!?!?



Kommentarer
Postat av: Anja

Det var inte illa!! Och det är ju en sån hårfin gräns mellan var man klarar av och när det helt enkelt inte går längre.. har nosat på gränsen många ggr, nu senast slutade det med att jag sa upp mig från ett av jobben! Ett SUPERBRA val såhär i efterhand, tråkigt och jobbigt såklart men så himla värt det :)



Ursäkta sent svar ang. vantarna, datorn är trasig. De är köpta från Sportamore, Nike. Men på tok för kalla för vintern, det är mer höst/vår-löparvantar!



Ska du med till Åre på kick-offen? Hoppas du blir klokare när det gäller dina bollar :)

2012-01-11 @ 22:55:27
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0