Ponnytrav.

Fasen vad skönt det var att sova i sin egen säng, kl ringde 9 i morse men jag låg kvar till 11, värsta sovmorgonen! Sen cyklade jag in till travet för att jobba en sväng då det var ponnytrav, 1 mil cykling, skönt. Det var faktisk ganska bra väder idag, fick lite sol och värme, fast en regnskur kom det såklart oxå men när jag cyklade hem var det perfekt =) Så 2 mil på cykel idag känns helt ok, måste ju hålla igång nu när jag varit så hurtig på Marma.
 
Nu ska jag käka middag och skriva in mig på engelskakursen och börja plugga. Sen blir det nog en film ikväll efter att jag varit ut med hundarna, känns som man behöver en slappdag efter 2 v fullt ös medvetslös ;)
 
En bild på Storsjöodjuret som hänger på travet.

Kommentarer
Postat av: Malin

jobbar du där i morgon med eller har du andra planer?(:

Svar: Inget jobb. Vad var det exakt du ville jag skulle skriva om? =)
Jenny

2012-07-15 @ 20:10:41
Postat av: malin

Om du inte hade nått att göra skulle du kanske kunna hjälpa mig :)..jag vet att jag skriver mitt namn men det syns inte //malin

Svar: Jag kom bara inte ihåg vad det var du ville ha hjälp med =)
Jenny

2012-07-17 @ 15:00:30
Postat av: Malin

jag vill bli lika vig som Nadja..eller vad hon nu hette. men jag sitter som fast och tänkte att du kanske kan lägga upp bilder och tips på hur du strechar på dina träningar, du kanske kan fråga Nadja om hon har nåt bra tips med :)// malin

2012-07-17 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0