Sundsvall.

I fredags var jag ju till Sundsvall och träffade Anna, det var riktigt skoj! Skönt att få prata av sig lite cheer med någon som är lika nördig :P Jag tror seriöst vi skulle kunna sitta en vecka och bara snacka cheer. Haha!
Jag hade med mig kameran men den enda bild jag tog var på hennes ascoola prydnadsgroda. Det är en cheergroda, hehe! Svincool, han gör ju en scorpion!
Le frog!

Jag ljög lite, tog ju faktiskt ett par kort till.
Våren fanns i Sundsvall.

Rondellen till Bergsåker, med fina hästar=)
Titta noga.


Jag åt en rostad macka med halloumiost häromdagen, svingott!!


Vi var på stan (Birsta) och shoppade lite oxå, jag som inte skulle handla men jag hittade ett ascoolt linne och en jättefin skjorta, har letat skjorta i en evighet! Plus en turkos tshirt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0