18 days left.

Idag har jag haft en helt värdelös dag fram till kl 16 då jag och Fatima åkte upp till Nina på Frösön och tog en promenad med hundarna. Såg ut som ett hunddagis, 6 hundar hade vi med oss :P Sen bjöd Nina på megagod kladdkaka, fy fy mig som åt den. Började ju som om på min diet idag... Men jag får springa extra mkt i morgon för nu har jag hittat min tejp!!! Skulle ju springa igår kväll för det var så fint i kvällssolen när jag kom hem från middagen men kan inte springa utan att tejpa fötterna för då är jag skinnflådd efter 20 min :S
Efter att vi varit hos Nina for vi på travet där vi gjorde det årliga domarprovet för att få döma ponnytrav. Hoppas att jag hinner va med på söndag då första tävlingen är. Ska ju på KFÖ (krigsförbandsövning) torsdag-söndag.

Nu är det faktiskt bara 18 dagar och 7 träningar kvar tills vi står på mattan i Borås och ska rocka!!!! RM-GULD ska vi ha!!!
Woop woop!
Tusen små suddiga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0