Fy tusan vilken natt/dag. Har stått vägpos...

Fy tusan vilken natt/dag. Har stått vägpost och varit eldvakt plus att man vaknar så fort nån kliver in el ur tältet så sovit har man inte lyckats med särskilt bra. Sen under dagen har vi patrullerat en två timmars runda och inte hittat någe folk bara en älg och ett rådjur jag inte ens såg och en tjäder. Man blev dyngsur av svett så sen var det bara tända eld i det ena tältet och torka grejerna. Tur man hade med sig ombyte. Dessutom så regnar det så man måste ha dom astäta regnkläderna som oxå gör att man blir blöt. Jag o Bailarn har legat o sovit i vårt tält nu en sväng, utan eld. Kallt o rått, usch. Men en i andra tältet är allergisk. Typiskt! Men nu ligger jag här och torkar lite. Ska snart ut och posta i regnet. Ps. Glad att jag tog stövlarna, kängorna hade inte pallat. Och ändå vräker det inte ner. Ps 2. Det suger att va förkyld nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0