Nice weekend!

Haft en riktigt bra helg. Utbildningen var jättebra och roligt. Vi körde en massa roliga övningar och jag lärde mig lite nya saker och vågade göra en massa nya saker, woop!
Efter utbildningen mötte jag upp Anna och Oscar och så gick vi på Restaurang Cypern och käkade, mkt smarrigt! Och trevligt för den delen. Sen bar det iväg till Nyköping, en sväng förbi donken för att äta efterrätt, glass med chokladsås, mums! När vi kom fram blev det mys framför brasan. Jag älskar brasor, det är så mysigt när det sprakar och det blir varmt och mysigt.
Lite bilder från Sthlm..
Värsta backpackern!
 
Har haft världens chilldag! Inte gjort nåt. Sovit länge, ätit sen frunch och bara myst i soffan. Välbehövligt!!!

Näe nu ska vi dra och handla inför middan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0