Stockholm.

Jahapp, efter en kass nattvistelse på tåget så var det gymnastikutbildning hela dagen.Har varit hyfsat trött då man sov som en kratta i natt...
Jag och Baileyz hade iaf lyxen att få en egen kupé.
Bailarn chillar.

Bailarn den lille rackarn smygfotade mig när jag sov!
 
Utbildningen var iaf kul! Vi har lekt en massa och kört en massa olika stationer och upplägg, ALLTID kul att leka ;) Hade varit sjukt kul vid ett tillfälle om någon utomstående hade kommit in, då vi alla satt i en ring på golvet och körde nån galen klapplek!
Rätt kul att träffa en massa andra gymnaster oxå, inte för att jag själv är gymnast, men ni fattar.. Mkt praktiskt blir det hela helgen, det gillas.
 
Nu sitter jag på nåt hostel och surfar på deras snabba nät, great mot för mitt seginternet!! Blev dock lite grumpy när jag hade gått med min svintunga väska och med ont under ena foten och kom fram till mitt boende och insåg att jag ska dela rum!!! Jag hade sett fram emot en nybäddad hotellsäng där jag kunde sitta i sängen i lugn och ro, surfa och plugga. Men icke! Nu är dte iof jävligt lugnt här men jag vill va ensam i mitt rum! Nu bor det 3 andra... Jaja, jag får gratis te iaf ;)
Och sen fick jag iof värsta flashbacken från när jag bodde på ett hostel i Sydney, där jag oxå delade rum med 3 andra. Det var oxå mkt grönt i det huset lixom här. Whats the deal lixom, är det obligatoriskt med färgen grönt när man startar ett hostel el? Dom jag bodde med i Sydney var iaf sällskapliga och coola. En gubbe som typ levde som backpacker, cool typ! Och en kille från Danmark som jag var iväg med på sightseeing en dag, nice =)
Ja, nu blev jag ju inte mindre sugen på att åka tillbaka dit iaf! Damn!
 
Näe för tusan, nu ska jag ta en ipren, mitt stackars huvud gör ont, sen gå och handla middag, äta middagen och sen ta med datorn till sängen och kolla på Cheer!
 
Ps. Some pics from Aussie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0