Deppig.

Har varit ledig idag för dom hade möte på kliniken. Har inte velat gjort nåt, dessutom var det världens deppväder ute vilket inte bidrog till något gladare miner. Zorba kom hem vid lunchtiden, jätteglad och gosig som inget hade hänt. Så himla tråkigt att et inte funkade i nya familjen, dom verkade så himla bra men Zorba diggade inte deras ena hund...=( 
Visst är det mysigt att ha henne hemma men jag får så dåligt samvete när jag inte hinner och knappt har någon lust att hitta på nåt med dom alla 3. Det blir för mycket och så jobbigt när inte Tarzan och Zorba kan vara lösa..

Jag var verkligen inte alls sugen på att träna idag,är helt deppig.. Men jag åkte till svärfar där jag och Tobbe fick lite käk och sen for jag iväg och jag blev på lite bättre hunör faktisk, övade på lite nya bygg-grejer och sen på hoppen vi ska ha med i nya dansen och jag sög verkligen, kunde bara inte få till sista hoppet så jag va faktiskt tvungen att skratta åt mig själv.
Men nu sitter man hemma och allt kommer tillbaka, saknar Zono så mycket, det känns så overkligt!
Sen det ständiga pengaproblemet, man har alltid för lite pengar, sen börjar det kännas hopplöst att hitta ett hem åt huskysarna och det tar på krafterna att alltid behöva fundera och bekymra sig för allt det där....

Nu ska jag dricka en kopp vaniljte och sen gå och lägga mig..

En sötisbild på Zono som äter godisar som fastnar i tänderna=)

                                            Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0