Svettats;)

Var iväg på steppen, när man lärt sig koreografin så kan man ju verkligen ta i och ge järnet! Det gjorde jag idag, 190 var pulsen uppe i när det var som värst! Snacka om jobbigt, man studsar omkring så man knappt kan andas och röd som en kräfta blir man i fejan, inte så värst sexigt men jäklar va skönt det är!
Hämtade upp Zorba och Felicia och så for vi till agilitybanan, var ett tag sen jag var där men Baileyz kom då ihåg hur man skulle göra=)

Vet inte varför jag oxå hoppar:P
  

Snart blir det en dusch och en kopp te kanske=)
1050 kcal har jag sprungit bort idag:P
--------------------------------------------------------------

Måste lägga upp 2 filmer från vårt uppträdande i söndags:)





  

Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0