Välförtjänd kopp te!

Jahapp.. Ja vad ska man säga. =) Jag och Fatima var ute och red ikväll, galopperade och hade det skoj. Sen bestämde vi oss för att ta ner hästarna i Önsjön och bada lite, som vi brukar göra ganska ofta. Vi gick omkring där och hästarna plaskade och hade kul. Sen fick Kåre för sig att köra nån slags skänkelvikning=) Jag sa åt han att om du fortsätter så där kommer du att snubbla på en sten. Lyssnade han, näe, och vad hände? Jo! Han snubblade mycket riktigt och vi föll pladask ner i sjön, både jag och häst. Jag måste säga att jag var jäkligt snabb att studsa upp igen och rädda telefonen ur fickan, hehe. Det var faktiskt riktigt varmt i sjön=) Jag och Fatima stod och garvade ett tag och jag kände vattnet forsa in i stövlarna. Jag lyckades kravla mig upp på hästen igen, dyblöt, sen gick vi o plaskade lite till när vi ändå var genomblöta innan vi begav oss hemåt. Måste erkänna att det blev lite kyligt när vi travade hemöver.. Säkert inte den bästa medicinen mot förkylning. Eller?
Ridstövlar på tork:P


Typiskt att vi inte hade kameran och filmade allt, hade varit sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0