Regnig helg..

I Fredags efter praktiken for jag direkt till syrran, skulle vara barnvakt. Väl där drog man igång och kockade ihop lite pomesfrites och fläskfile´, kände mig riktigt huslig, hehe. Skitgott blev det. Sen blev det en lugn kväll framför tv:n och Talang 2009, måste säga att trollkarlen som vann va helt otroligt bra! Mamma tittade förbi oxå så där satt vi och mumsade lite glass och drack te med barna. Trevligt! Kvällen avslutades dock lite turbulent och med en bilfärd hem i regnet utan vindrutetorkare, not fun at all!

Lördagen tillbringades i soffan med hundarna sen kom Fatima och plockade upp mig efter hon vart ute och ridit i regnet, vi for till Anna och Henke och käkade pizza och annat onyttigt. Sara, Annas kompis från Pite var oxå där så vi drog iväg på en liten sightseeing runt Frösön sen hamna vi hos Jönsson en sväng, efter det skjutsade vi hem Anna, Henke och Sara och sen for vi till Reine i Lugnvik och sen blev det Plaza. Som vanligt hann jag irritera mig på alla fulla dumma människor där inne som trängs.. Jag ska fan inte gå ut, jag blir lika förbannad varje gång! Kul och digga musik och svänga sina lurviga en sväng iaf.
Kul att träffa Sara förresten, en trevlig prick! =)

Söndagen hade jag sett fram emot (började dagen me att ligga och mysa med hundarna hela morgonen och lyssna på spöregnet) eftersom vi ÄNTLIGEN skulle vara med på Republicans match, dom har ju spelat borta tamefan hela våren=) MEN det ösregnade, blåste som tusan och flera var sjuka i laget så det slutade med att vi satt på läktarn och tittade på matchen en sväng i stället. Trist, men men....  Sen var jag och Tobbe till mamma och fick middag, smaskens. Har precis kollat klart på en rolig film och ska nu för första gången på jag vet inte hur länge gå och lägga mig innan tolv!
Sen blir det träning Måndag, Tisdag och Onsdag så att vi rockar fett på Torsdagens uppvisning i Svenstavik!!!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0